Wednesday, April 30, 2008

حياتي




لم تمت كلماتي

بل تولد كل لحظه

تحت دفء يكسو حياتي

حين تغيب عنك لحظه

لم تمت عباراتي

بل تزداد كل حين

بنظراتك لحركاتي

حينها يزداد الحنين



لم اتغير يا حياتي

انا انا كمان عهدتني

اخذتك الحياه عن حياتي

فبقيت انا و غاب معك عنواني



فانت عنواني و بيتي

عيناك مهدي و رموشك وسادتي

كم اشتاق لرؤيتي

بين جفنيك اسكن و تعود لي مهجتي



أشتاق إليك و كأني رأيتك بالامس

و حنيني يزيد بعد غيابك بثواني

اشتاق لحديثنا الذي كان بالهمس

و يعلو حبي مع موج البحر و يهدأ معك على المواني








8 comments:

Abdallah Hosni said...

لي شرف اول تعليق

لم اتغير يا حياتي

انا انا كمان عهدتني

اخذتك الحياه عن حياتي

فبقيت انا و غاب معك عنواني




عجبتنى الجملة دى

ان شاء الله نتواصل دائما

Dr.Soha Adel said...

الشرف ليا

اشكرك على تشجيعك

Anonymous said...

مدونه جميله تحمل روح الطفولة رغم نضوج الفكر
تشرفت بزيارتها

Dr.Soha Adel said...

الشرف ليا

شكرا لمرورك و تعليقك

أحمد سعيد بسيوني said...

جميلة

Dr.Soha Adel said...

شكرا على مرورك و تعليقك يا احمد

نـارا said...

سها
بجد بحسك صادقة جدا وانتِ بتكتبى
ربنا يبارك فى قلبك

وحشتينى اوى والله

Dr.Soha Adel said...

نارا حبيبتي

انتي كمان وحشاني

يارب اشوفك لما اجي اليكس بقى

تسلميلي يا قمر